Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Konkursy

Konkursy dla studentów:

 

LOréal Brandstorm – wcielenie w rolę Brand Managera

 

to dynamiczny konkurs marketingowy, który pozwala studentom z całego świata wcielić się w rolę Brand Managera dając im szansę wprowadzania zmian w jednej z istniejących na rynku, międzynarodowych marek Grupy LOréal.

Studenci ostatniego roku i przyszli magistrzy z wiodących na świecie uczelni pracują z agencją reklamową nad stworzeniem innowacyjnej kampanii marketingowej. Efekty tej pracy prezentują na lokalnych finałach w swoich krajach. Ponad 90 zwycięzców z poszczególnych krajów pojedzie do Paryża, pod koniec czerwca, by walczyć o światowe zwycięstwo, możliwość zatrudnienia oraz podróż w świat.

Nagrodą główną konkursu jest 10 000 Euro, z zastrzeżeniem, że suma ta zostanie wydana na podróż do światowych stolic znanych z kreatywności.

Informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie www.brandstorm.loreal.com

Wśród osób, które zarejestrują się na konkurs a następnie wyślą email na adres: rekrutacja@universum.se  (proszę o dopisanie w temacie email hasła: Loreal rejestracja) rozlosujemy nagrody: elektroniczne kursy i słowniki językowe firmy Techland.

 

Konkurs na pracę magisterską dla młodych badaczy

 

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku ogłasza rozpoczęcie

III edycji Konkursu Młodych Badaczy 

na najlepszą pracę magisterską z zakresu badań rynku i opinii publicznej.

Więcej informacji na stronie:

http://www.ofbor.pl/index.php?i=swiat&id=2

 

 

 

 Brand It Up to - AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Celem jest stworzenie możliwości poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej.

 

REKLAMA TO TYLKO SPOT W TELEWIZJI CZY RADIO LUB PLAKATY NA BILLBOARDACH???
Nadrzędnym celem naszym i partnerów naszego projektu jest pokazanie studentom, iż między wymyśleniem chwytnego hasła reklamowego, a promocją produktu trwa wieloetapowy skomplikowany proces. Tworząc projekt Brand It Up, chcemy umożliwić Wam dogłębne poznanie narzędzi tego procesu.

Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest stworzenie możliwości poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej.

Pierwszym etapem są targi „Dzień Reklamy”, które odbędą się 2 kwietnia w Auli Spadochronowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Swój udział zapowiedziały największe agencje reklamowe, takie jak Euro RSCG, czy ABROmedia oraz dom mediowy OMD. Wydarzeniu towarzyszyć będą, odbywające się na terenie uczelni, ogólnodostępne szkolenia poświęcone tematyce reklamy, poprowadzone m.in. przez przedstawicieli Young&Rubicam Groups, czy Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Drugą częścią projektu jest konferencja, która odbędzie się w dniach 24-26 kwietnia w warszawskim ośrodku szkoleniowym. Podczas spotkania delegatom zostanie przedstawione zadanie konkursowe, a przeprowadzone w ciągu trzech dni szkolenia pomogą w jego rozwiązaniu. Na rozwiązanie zadania studenci będą mieli dwa tygodnie.

Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu to spotkanie autorów najlepszych prac z komisją. Zwycięzcy, otrzymają płatne praktyki i staże ufundowane przez partnerów.

W wydarzeniach projektu może uczestniczyć student dowolnej uczelni. Od uczestników konkursu nie wymaga się specjalistycznej wiedzy z zakresu reklamy czy doświadczenia w pracy w agencji reklamowej.

Udział w wydarzeniu pozwoli zdobyć i wykorzystać w praktyce rozległą wiedzę z zakresu reklamy, oraz da szansę spotkania z najlepszymi specjalistami z tej dziedziny.

Na aplikacje czekamy do 12 kwietnia do 24.00. 70 osób, które najlepiej odpowiedzą na pytania, otrzyma szanse udziału w konferencji. Więcej informacji na stronie internetowej www.sgh.aiesec.pl/branditup/  

NIE CZEKAJ!

APLIKUJ JUŻ DZIŚ W DWU- LUB 3-OSOBOWYCH ZESPOŁACH!

wyjedź konferencję

prowadzoną przez najlepszych ekspertów

wejdź na: www.sgh.aiesec.pl/branditup

 

 

 

 

 




drukuj
wróć
wszystkie


Najczęściej czytane 7 dni miesiąc