Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Centrum Obsługi Klienta – Wydział Zarządzania Jakością Usług i Skargami Praktykan
Data dodania: 2010.10.20

Nr referencyjnyF-257
Data zamieszczenia oferty2010.10.20
Data ważności oferty 2010.11.30
StanowiskoCentrum Obsługi Klienta – Wydział Zarządzania Jakością Usług i Skargami Praktykan
BranżaFinanse i Bankowość
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyPraktyka
WymaganiaOd Kandydatów oczekujemy:
• student/ka lub absolwent/ka kierunków związanych z naukami społecznymi, marketingiem i/lub ekonomią,
• zainteresowania zagadnieniami z zakresu zarządzania jakością w obszarze bankowości,
• elastyczności czasowej i dyspozycyjności przestrzennej (chęci i możliwości przemieszczania się),
• znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
• umiejętności analitycznych,
• umiejętności krytycznego spojrzenia oraz spostrzegawczości,
• zaangażowania.

Poszukujemy osób dokładnych, komunikatywnych i godnych zaufania.
Zakres obowiązkówPraktykant będzie odpowiedzialny za:
• planowanie i przeprowadzenie badań Mystery Shopping oraz badań satysfakcji Klienta
w Oddziałach Banku oraz analizę i przygotowywanie raportów końcowych
z przeprowadzonych badań,
• wsparcie bieżących działań Specjalistów ds. jakości.
Oferowane warunkiOferowane warunki:
• opieka merytoryczna pracownika Wydziału Zarządzania Jakością Usług i Skargami,
• ciekawe praktyki w miłym i zgranym zespole, dające możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji,
• praktyki są bezpłatne,
• forma zatrudnienia - na podstawie porozumienia z uczelnią,
• proponowany okres odbywania praktyk: min. 1 miesiąc.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie