Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Doradca Call Center
Data dodania: 2017.05.04

Nr referencyjnyF-949
Data zamieszczenia oferty2017.05.04
Data ważności oferty 2017.05.31
StanowiskoDoradca Call Center
BranżaFinanse i Bankowość
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania• Znajomość podstaw ekonomii oraz funkcjonowania rynków finansowych
• Zdolności komunikacyjne i predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon
• Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w sprzedaży
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
• Bardzo dobra organizacja pracy
Zakres obowiązkówOsoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do młodego i dynamicznego Zespołu z branży finansowej. Zadaniem Doradcy Call Center będzie bieżąca obsługa infolinii, kontakt telefoniczny z aktualnymi oraz potencjalnymi Klientami i Pośrednikami spółki. Dodatkowo przeprowadzanie wstępnej oceny wniosków pożyczkowych.
Oferowane warunki• Atrakcyjny system wynagradzania, podstawa oraz możliwość uzyskania dodatkowej prowizji
• Benefity w postaci karty MultiSport oraz prywatnej opieki medycznej Lux Med (poszerzony pakiet)
• Stały rozwój, możliwość awansu
• Możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w branży finansowej
• Prosty i elastyczny produkt pożyczki pozabankowej
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie