Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Help Desk
Data dodania: 2018.05.17

Nr referencyjnyF-1031
Data zamieszczenia oferty2018.05.17
Data ważności oferty 2018.01.01
StanowiskoHelp Desk
Branża
Miejsce pracy
Województwo
Typ oferty
Wymagania• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
• Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta;
• Znajomość pakietu MS Office.
Zakres obowiązków• mailowa obsługa zapytań od klientów zewnętrznych;
• telefoniczne wsparcie pracowników wewnętrznych organizacji.
Oferowane warunki • Umowa o pracę oraz stabilne zatrudnienie;
• Wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy powiązany z osobistymi wynikami pracy;
• Możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne;
• Karta MultiSport;
• Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie