Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Konsultant Call Center
Data dodania: 2019.08.08

Nr referencyjnyF-1074
Data zamieszczenia oferty2019.08.08
Data ważności oferty 2019.03.01
StanowiskoKonsultant Call Center
BranżaDoradztwo/ konsulting
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania•wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
•1 - 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z obsługą Klientów
•umiejętność obsługi Word i Excel
•umiejętność podejmowania decyzji w ramach przydzielonych kompetencji
•osoba zdeterminowana, zdecydowana osiągać założone cele, samodzielna
•dodatkowym atutem będzie chęć uczenia się oraz otwartość na zmiany
Zakres obowiązków•kompleksowy kontakt telefoniczny z Klientami
•prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej
•zawieranie telefonicznych porozumień w zakresie spłaty długu z Klientami
•kontrola spływu należności zgodnie z ustalonym harmonogramem
•ustalanie danych teleadresowych Klientów PKP S.A.
•prace związane z porządkowaniem dokumentacji i jej archiwizacją
Oferowane warunki•umowę zlecenie
•możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery
•pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
•udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
•atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie