Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Data dodania: 2013.10.30

Nr referencyjnyF-526
Data zamieszczenia oferty2013.10.30
Data ważności oferty 2013.11.31
StanowiskoKonsultant ds. Obsługi Klienta
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyPraktyka
Wymagania•Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - wymagane;
•Praktyczna znajomość obsługi Internetu, pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
•Komunikatywność, zdolności interpersonalne;
•Łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon;
•Umiejętność pracy w zespole;
•Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

Zakres obowiązków• Telefoniczny kontakt z klientami oraz personelem opiekuńczym;
• Aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i personelu opiekuńczego;
• Udzielanie informacji na tematy kadrowe;
• UWAGA: do zakresu obowiązków NIE należą działania sprzedażowe ani telemarketingowe.
Oferowane warunki• Ciekawą, dającą satysfakcję pracę i możliwość rozwoju zawodowego;
• Motywacyjny system wynagrodzeń (pensja podstawy oraz premia);
• Umowę o pracę;
• Zatrudnienie w stabilnej firmie będącej liderem na rynku;
• Wdrożenie i przeszkolenie;
• Pracę w bardzo sympatycznym zespole.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie