Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Data dodania: 2014.10.16

Nr referencyjnyF-680
Data zamieszczenia oferty2014.10.16
Data ważności oferty 2015.02.07
StanowiskoKonsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z językiem niemieckim
BranżaFinanse i Bankowość
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania- dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym (24h)
- płynna znajomość języka niemieckiego
- płynna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- doskonała komunikatywność i swoboda wypowiedzi, dobra dykcja
- wykształcenie minimum średnie
- otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji
- odporność na stres i odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązkówpełna obsługa Klientów Banku przez telefon, m. in.:
- realizacja dyspozycji Klientów
- udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku
Oferowane warunki- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez firmę zewnętrzną
- pełne szkolenie z produktów i procesów bankowych
- motywujący i bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń plus pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna)
- praca w młodym, dynamicznym zespole
- jasna ścieżka kariery
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie