Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Koordynator ds. Obsługi Klienta
Data dodania: 2008.07.03

Nr referencyjnyF-120
Data zamieszczenia oferty2008.07.03
Data ważności oferty 2008.07.12
StanowiskoKoordynator ds. Obsługi Klienta
BranżaHR
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaWymagania:

- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność budowania relacji w zespole
- wysokie umiejętności interpersonalne
- samodzielność w działaniu
- prawo jazdy kat. B
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej
Zakres obowiązkówZakres obowiązków:

- współpraca z Klientem w zakresie przyjmowania zamówień, kontroli realizacji zleceń, ustalania harmonogramów pracy
- reprezentowania firmy w kontaktach z Klientem w zakresie realizacji usługi
- koordynacja realizacji zamówień w zakresie dostarczania pracowników
- sporządzanie raportów
- prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami
Oferowane warunkiOferujemy:

- stabilne zatrudnienie
- możliwość awansu na stanowisko Kierownika Oddziału
- atrakcyjny system wynagrodzenia
- szkolenia wdrażające

Osoby zainteresowane pracą na powyższym stanowisku prosimy o przesłanie aplikacji wraz z zaznaczonym nr ref. w tytule maila na adres: rekrutacja@leaderservice.com.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie