Meeter GreeterData dodania: 2015.10.02Nr referencyjny | F-782 | Data zamieszczenia oferty | 2015.10.02 | Data ważności oferty |
2015.11.17 |
Stanowisko | Meeter Greeter | Branża | Obsługa Klienta | Miejsce pracy | Warszawa | Województwo | mazowieckie | Typ oferty | Staż | Wymagania | •kandydatów w trakcie studiów zaocznych (3 – 5 rok);
•cech osobowościowych, takich jak: odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeń,
•bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
•mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. | Zakres obowiązków | •powitanie Klienta w placówce bankowej,
•zbadanie celu wizyty Klienta - wstępne ustalenie potrzeb,
•organizacja obsługi Klientów w placówce – zarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcę,
•umawianie Klientów z doradcami na spotkania,
•prezentowanie Klientom oferty banku,
•edukowanie Klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji,
•usprawnianie pracy Doradców - kserowanie dokumentów, odbiór i przygotowywanie poczty,
•przygotowywanie dokumentów kredytowych. | Oferowane warunki | •umowę zlecenie,
•pracę w niepełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku,
•możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w zespole profesjonalnych doradców,
•szansę kreowania nowoczesnej bankowości detalicznej,
•możliwość rozwoju zawodowego,
•zdobycie wiedzy z zakresu finansów, poznanie podstawowych produktów bankowych. |
Zaloguj się aby aplikować
|
drukuj
wróćwszystkie |