Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Meeter Greeter
Data dodania: 2015.10.02

Nr referencyjnyF-782
Data zamieszczenia oferty2015.10.02
Data ważności oferty 2015.11.17
StanowiskoMeeter Greeter
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyStaż
Wymagania•kandydatów w trakcie studiów zaocznych (3 – 5 rok);
•cech osobowościowych, takich jak: odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeń,
•bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
•mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Zakres obowiązków•powitanie Klienta w placówce bankowej,
•zbadanie celu wizyty Klienta - wstępne ustalenie potrzeb,
•organizacja obsługi Klientów w placówce – zarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcę,
•umawianie Klientów z doradcami na spotkania,
•prezentowanie Klientom oferty banku,
•edukowanie Klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji,
•usprawnianie pracy Doradców - kserowanie dokumentów, odbiór i przygotowywanie poczty,
•przygotowywanie dokumentów kredytowych.
Oferowane warunki•umowę zlecenie,
•pracę w niepełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku,
•możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w zespole profesjonalnych doradców,
•szansę kreowania nowoczesnej bankowości detalicznej,
•możliwość rozwoju zawodowego,
•zdobycie wiedzy z zakresu finansów, poznanie podstawowych produktów bankowych.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie