Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Młodszy Specjalista ds. Aktywizacji i Utrzymania Klienta
Data dodania: 2015.05.18

Nr referencyjnyF-744
Data zamieszczenia oferty2015.05.18
Data ważności oferty 2015.06.18
StanowiskoMłodszy Specjalista ds. Aktywizacji i Utrzymania Klienta
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania Wykształcenie minimum średnie;
 Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży,
 Dobra znajomość pakietu MS Office;
 Dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym, w weekendy i święta;
 Nastawienie na realizację celów;
 Umiejętność pracy pod presją czasu;
 Komunikatywność, dobra dykcja.
Zakres obowiązków Przedstawienie aktualnej oferty Klientom Banku,
 Zachęcenie do aktywnego korzystania z posiadanych produktów;
 Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem;
 Dosprzedaż dodatkowych produktów i usług;
 Korekta błędów na formularzach: polecenia zapłaty i przelewu wynagrodzenia;
 Obsługa bieżąca Klientów;
 Przyjmowanie zleceń telefonicznych od Klientów;
 Realizacja planów Sprzedaży.
Oferowane warunki stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
 pracę zmianową;
 comiesięczne wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
 prywatną opiekę medyczną;
 możliwość rozwijania sportowych pasji, dzięki pakietowi sportowo-rekreacyjnemu karta Multisport;
 samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność Twojej pracy;
 pracę w młodym i energicznym zespole;
 tętniące życiem środowisko pracy oraz przyjazną atmosferę pracy;
 dogodną lokalizację;
 możliwość udziału w życiu firmy m.in. poprzez: wolontariat pracowniczy "Zgrana Ekipa", Rozgrywki Sportowe etc.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie