Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Młodszy Specjalista ds. Customer Care
Data dodania: 2016.08.23

Nr referencyjnyF-888
Data zamieszczenia oferty2016.08.23
Data ważności oferty 2016.01.01
StanowiskoMłodszy Specjalista ds. Customer Care
Branża
Miejsce pracy
Województwo
Typ oferty
WymaganiaKogo Szukamy?
Zwracamy uwagę na otwartość, komunikatywność, poszukiwanie rozwiązań i nieszablonowe myślenie!

Idealny Kandydat:

jest zaangażowany w powierzone zadania i odpowiedzialny za ich realizację.
jest gotowy do pracy w trybie zmianowym.
zna Microsoft Office.
komunikuje się w języku angielskim (bądź innym języku obcym).
chce się rozwijać i zdobywać doświadczenie zawodowe.
interesuje się technologiami :)
Zakres obowiązkówCo będziesz robić?
Pracować w zespole Customer Care dedykowanym do bezpośredniej obsługi Klientów Indywidualnych (dział Contact Center) bądź Klientów Biznesowych - Sieci Sprzedaży (dział Sales Support).

Bardziej szczegółowo:

Obsługiwać zapytania, np. pytania informacyjne, o zakres świadczeń, koordynować sytuacje awaryjne itp.
Przyjmować zgłoszenia od Klientów Wewnętrznych i koordynować działania zgodnie z ogólnie przyjętymi procedurami (np. rozpoznać jaki zespół mógłby rozwiązać problem).
Koordynować działania mająca na celu pomoc w sytuacji awaryjnej.
90% Twojego czasu pracy to zadania w wewnętrznym systemie, natomiast 10% to kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi.
Oferowane warunkiW zamian oferujemy:
Umowę o pracę na cały / pół etatu.
Atrakcyjne wynagrodzenie + jasny system premiowy.
Bogaty Pakiet Benefitów: Smartfon + Internet, Ubezpieczenie Medyczne, Owoce, Rowery, Bony Pracownicze.
Oprócz tego: nie posiadamy dress codu!
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
Klarowną ściężkę kariery.
Mnóstwo szkoleń, ale też imprez :)
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie