Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Data dodania: 2014.01.13

Nr referencyjnyF-562
Data zamieszczenia oferty2014.01.13
Data ważności oferty 2014.02.28
StanowiskoMłodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaNasze oczekiwania:
•Silna motywacja do pracy z Klientem oraz chęć podnoszenia swoich umiejętności w tym obszarze,
•Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne (znajomość poprawnej polszczyzny, miły głos, poprawna dykcja),
•Wysoki poziom kultury osobistej,
•Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
•Pozytywne nastawienie do ludzi oraz chęć niesienia pomocy innym,
•Umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęć do podnoszenia swoich umiejętności,
•Odporność na stres i zdolność adaptacji do często zmieniających się warunków pracy,
•Asertywność oraz duża doza cierpliwość,
•Wykształcenie minimum średnie,
•Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klienta,
•Znajomość języka angielskiego nie jest wymagana, lecz miło widziana.
Zakres obowiązkówOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
•Kompleksową, telefoniczną obsługę Klientów w ramach posiadanych produktów (identyfikacja potrzeb Klienta; weryfikacja danych Klienta; rozwiązywanie i przedłużanie lokat bankowych; zakładanie i anulowanie rachunków bankowych; rozwiązywanie problemów dotyczących kart kredytowych),
•Wsparcie w obsłudze portfela internetowego oraz aplikacji mobilnych (rozwiązywanie problemów technicznych; pomoc w logowaniu; wykonywaniu dyspozycji; monitorowanie historii produktu),
•Przyjmowanie reklamacji oraz dyspozycji dotyczących pełnomocnictw i formularzy zmiany danych
•Prezentacja oferty Banku i rozwiązywanie zapytań Klientów,
•Uczestniczenie w życiu zespołu oraz aktywny udział w sprawnym przepływie komunikacji.
Oferowane warunkiOferujemy:
•Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwość pracy w wymiarze ¾ etatu),
•Comiesięczne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
•Poczucie bezpieczeństwa, poprzez dostęp do prywatnej opieki medycznej,
•Możliwość rozwijania sportowych pasji, dzięki pakietowi sportowo-rekreacyjnemu,
•Samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność Twojej pracy,
•Pracę w młodym i energicznym zespole,
•Tętniące życiem środowisko pracy oraz przyjazną atmosferę pracy,
•Pracę w profesjonalnej i dużej organizacji.


Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą:Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw nr 133 poz. 883 z późn. zm.).

praca@getinbank.pl

z dopiskiem CCI/WSZP/01/14 w tytule wiadomości

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie