Nr referencyjny | F-880 |
Data zamieszczenia oferty | 2016.07.22 |
Data ważności oferty |
2016.08.31 |
Stanowisko | Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta |
Branża | |
Miejsce pracy | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Typ oferty | Oferta Pracy |
Wymagania | Czym będziesz się zajmować?
Do Twoich obowiązków będzie należeć odbieranie połączeń przychodzących od Klientów Banku, czyli:
realizacja dyspozycji Klientów (np. operacje na rachunkach)
udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku
|
Zakres obowiązków | Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
chcesz zdobyć doświadczenie w sektorze bankowym
chcesz dowiedzieć się w jaki sposób obsługiwać klientów tak, by byli zadowoleni
znasz język angielski lub niemiecki w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
cechuje Cię odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
masz minimum średnie wykształcenie
interesuje Cię praca w systemie zmianowym
masz dobrą dykcję
umiesz pracować w zespole
|
Oferowane warunki | W zamian proponujemy Ci:
zatrudnienie (pełen etat) w oparciu o umowę o pracę przez firmę zewnętrzną
motywujący i atrakcyjny system wynagrodzeń plus pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna)
kompleksowe szkolenie z produktów i procesów bankowych
pracę w młodym zespole w przyjaznej atmosferze
jasną ścieżkę kariery – dzięki doświadczeniu w Teleserwisie masz szansę na rozwój w strukturach Banku!
Zainteresowane osoby prosimy o składanie swoich aplikacji za pomocą formularza znajdującego sie pod linkiem:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=10cc73d3fafe40e294618bd72499fbd6
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w Deutsche Bank Polska S.A.” (zgodnie w Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity Dz.U. 2014 r. poz.1182).
|
Zaloguj się aby aplikować
|