Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Opiekun Klienta
Data dodania: 2016.02.17

Nr referencyjnyF-832
Data zamieszczenia oferty2016.02.17
Data ważności oferty 2016.04.01
StanowiskoOpiekun Klienta
BranżaFinanse i Bankowość
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyStaż
Wymagania• statusu studenta (studia zaoczne 3 – 5 rok);
• cech osobowościowych, takich jak: odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeń,
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
• znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację mile widziana
Zakres obowiązków• powitanie Klienta w placówce bankowej,
• zbadanie celu wizyty Klienta - wstępne ustalenie potrzeb,
• organizacja obsługi Klientów w placówce – zarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcę,
• umawianie Klientów z doradcami na spotkania,
• prezentowanie Klientom oferty banku,
• edukowanie Klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji,
• usprawnianie pracy Doradców - kserowanie dokumentów, odbiór i przygotowywanie poczty, przygotowywanie dokumentów kredytowych.
Oferowane warunki Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
• pracę w niepełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku,
• możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w zespole profesjonalnych doradców,
• szansę kreowania nowoczesnej bankowości detalicznej,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• zdobycie wiedzy z zakresu finansów, poznanie podstawowych produktów bankowych.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie