Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Opiekun Klienta platformy e-learningowej
Data dodania: 2012.12.17

Nr referencyjnyF-434
Data zamieszczenia oferty2012.12.17
Data ważności oferty 2013.01.31
StanowiskoOpiekun Klienta platformy e-learningowej
BranżaEdukacja/Szkolenia
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania• biegłe komunikowanie się w procesie wsparcia,
technicznego drogą telefoniczną oraz mailową,
• biegłość w obsłudze komputera,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• dbałość o szczegóły,
• podstawowa znajomość języka angielskiego.

mile widziane:
• znajomość rynku oraz rozwiązań e-learningowych,

Zakres obowiązkówZatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
• administrowanie zasobami na platformie e-learningowej (w tym: zarządzanie użytkownikami, treścią szkoleniową oraz komunikacją z użytkownikami),
• wsparcie techniczne użytkowników platformy e-learningowej,
• inne działania projektowe w zespole e-learning.pl.
Oferowane warunkiZatrudniona osoba:

• współpracować będzie z doświadczonymi ekspertami w wiodącej firmie doradczo- szkoleniowej
w Polsce;
• znajdzie szansę dla rozwoju w roli administratora platformy e-learningowej
• trafi do firmy, w której ludzie są najwyższą wartością.

Praca na 3/4 etatu
Miejsce pracy: Warszawa

Prosimy o przesyłanie aplikacji spełniających wymagane kryteria na adres rekrutacja@weknowhow.pl, koniecznie z dopiskiem Opiekun Klienta platformy e-learningowej w temacie wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, spełniającymi wymagane kryteria.
Do CV należy dodać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w e-learning.pl (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 nr 101. poz.926 z późniejszymi zmianami).

Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie