Opiekun Klienta platformy e-learningowejData dodania: 2012.12.17Nr referencyjny | F-434 | Data zamieszczenia oferty | 2012.12.17 | Data ważności oferty |
2013.01.31 |
Stanowisko | Opiekun Klienta platformy e-learningowej | Branża | Edukacja/Szkolenia | Miejsce pracy | Warszawa | Województwo | mazowieckie | Typ oferty | Oferta Pracy | Wymagania | • biegłe komunikowanie się w procesie wsparcia,
technicznego drogą telefoniczną oraz mailową,
• biegłość w obsłudze komputera,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• dbałość o szczegóły,
• podstawowa znajomość języka angielskiego.
mile widziane:
• znajomość rynku oraz rozwiązań e-learningowych,
| Zakres obowiązków | Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
• administrowanie zasobami na platformie e-learningowej (w tym: zarządzanie użytkownikami, treścią szkoleniową oraz komunikacją z użytkownikami),
• wsparcie techniczne użytkowników platformy e-learningowej,
• inne działania projektowe w zespole e-learning.pl.
| Oferowane warunki | Zatrudniona osoba:
• współpracować będzie z doświadczonymi ekspertami w wiodącej firmie doradczo- szkoleniowej
w Polsce;
• znajdzie szansę dla rozwoju w roli administratora platformy e-learningowej
• trafi do firmy, w której ludzie są najwyższą wartością.
Praca na 3/4 etatu
Miejsce pracy: Warszawa
Prosimy o przesyłanie aplikacji spełniających wymagane kryteria na adres rekrutacja@weknowhow.pl, koniecznie z dopiskiem Opiekun Klienta platformy e-learningowej w temacie wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, spełniającymi wymagane kryteria.
Do CV należy dodać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w e-learning.pl (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 nr 101. poz.926 z późniejszymi zmianami).
|
Zaloguj się aby aplikować
|
drukuj
wróćwszystkie |