Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Opiekun klienta ze specjalizacją telefonicznej sprzedaży produktów bankowych
Data dodania: 2014.03.04

Nr referencyjnyF-579
Data zamieszczenia oferty2014.03.04
Data ważności oferty 2014.04.03
StanowiskoOpiekun klienta ze specjalizacją telefonicznej sprzedaży produktów bankowych
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą:
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych,. Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 – j.t z późn. zm.).
praca@getinbank.pl
z dopiskiem OMR/MSST/WSZP/03/14 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zakres obowiązkówW naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczną obsługę klientów Banku oraz sprzedaż produktów bankowych aktualnym
i nowym klientom.
Oferowane warunkiOferujemy:
dogodną lokalizację na Ursynowie z bardzo dobrym dojazdem metrem (stacja Natolin),
stałą podstawę wynagrodzenia oraz bardzo atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników Twojej pracy,
umowę o pracę,
elastyczne godziny pracy,
kartę multisport,
prywatną opiekę medyczną,
możliwość udziału w życiu firmy m.in. poprzez: wolontariat pracowniczy "Zgrana Ekipa", Rozgrywki Sportowe (które zawsze wygrywamy!),
przyjazną atmosferę w miejscu pracy.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie