Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

PRAKTYKANT W DZIALE CUSTOMER CARE
Data dodania: 2013.11.28

Nr referencyjnyF-538
Data zamieszczenia oferty2013.11.28
Data ważności oferty 2013.12.20
StanowiskoPRAKTYKANT W DZIALE CUSTOMER CARE
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyPraktyka
WymaganiaJeżeli:
 praca z ludźmi to twój żywioł i autentycznie lubisz kontakt z klientem,
 jesteś cierpliwy i potrafisz jasno wytłumaczyć nawet najbardziej zawiłe problemy,
 masz doświadczenie w telemarketingu, obsłudze klienta (mile widziane),
 masz status studenta,
 bardzo dobrze obsługujesz komputer i sprawnie poruszasz się po Internecie.
Szukamy właśnie Ciebie!
Zakres obowiązkówTwoje obowiązki:
 odpowiadanie na pytania i wątpliwości klientów Groupon Polska drogą e-mailową i telefoniczną,
 Samodzielna organizacja pracy,
 Możliwość poszerzania obszaru zainteresowań,
 Wdrożenie w procesy działowe.
Oferowane warunkiCo dla Ciebie przygotowaliśmy:
 bezpłatną praktykę w młodej i dynamicznie rozwijającej się firmie w najlepszym teamie Customer Care,
 poznanie polityki budowania relacji i kontaktów w firmie,
 możliwość zaangażowania się w projekty i konkursy międzywydziałowe,
 pracę w samym centrum Warszawy,
 referencje po zakończeniu praktyk,
 szybkie podejmowanie decyzji dzięki płaskiej strukturze.

Szukamy osób z pasją nie tylko do pracy!
Prześlij nam swoje CV oraz przedstaw w dowolnej formie swoją pasję (pliki przesyłaj w formacie .doc lub .pdf).

praktyki.pl@groupon.com
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie