Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Data dodania: 2012.07.25

Nr referencyjnyF-410
Data zamieszczenia oferty2012.07.25
Data ważności oferty 2012.08.30
StanowiskoPracownik Działu Obsługi Klienta
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaDla naszego klienta importera japońskich aut osobowych poszukujemy osób na stanowisko pracownik działu obsługi klienta.


- student prawa III lub IV roku
- biegła znajomość języka angielskiego
- asertywność
- doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane
Zakres obowiązków- praca w ramach działu obsługi posprzedażnej
- praca obejmuje: prowadzenie korespondencji z klientami w sprawach reklamacji produktów, tworzenie pism, rozmowy z klientami, prowadzenie negocjacji w tychże kwestiach i inne zadania.
Oferowane warunki- Pracę w renomowanej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- praca zbliżona do pełnego wymiary etatu, możliwość elastycznego harmonogramu w przypadku (egzaminów etc)
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie