Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Pracownik helpdesku
Data dodania: 2016.04.27

Nr referencyjnyF-854
Data zamieszczenia oferty2016.04.27
Data ważności oferty 2016.06.01
StanowiskoPracownik helpdesku
BranżaIT
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania• doświadczenie we wsparciu użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania,
• doświadczenie w pracy z bezpośrednim kontaktem z klientami
• komunikatywność,
• dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy w zespole,
• zaangażowanie, samodzielność,
• wysoka kultura osobista,
• nastawienie na długofalową współpracę
• dyspozycyjność.

Mile widziane:
• dobra znajomość systemu Windows Server 2008 i wyższe, IIS, Windows PowerShell, oraz umiejętność ich instalacji oraz konfiguracji,
• dobra znajomość HTMLa, CSS, XML,
• umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
• wykształcenie wyższe (lub ostatni rok studiów) z zakresu informatyki lub na kierunku związanym z informatyką.

Zakres obowiązków• diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klienta dotyczących działania systemu informatycznego oraz urządzeń peryferyjnych,
• bezpośrednie i zdalne wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
• udział we wdrażaniu systemów informatycznych – prowadzenie konsultacji i szkoleń merytorycznych u klienta,
• wsparcie klientów na etapie utrzymania systemu,
• przygotowywanie dokumentacji na potrzeby klienta – instrukcji/procedur,
• przygotowywanie oraz bieżące utrzymanie dokumentacji wewnętrznej.
Oferowane warunki• stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• praca w zgranym zespole,
• rozwój zawodowy,
• wsparcie merytoryczne z możliwością poszerzania wiedzy, korzystania z doświadczenia zespołu,
• pracę na pełny etat.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie