Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec Warszawa
Data dodania: 2019.08.07

Nr referencyjnyF-1073
Data zamieszczenia oferty2019.08.07
Data ważności oferty 2019.12.30
StanowiskoPracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec Warszawa
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaWymagania:
•wykształcenie minimum średnie
•biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
•znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
•mile widziana znajomość innych języków obcych
•nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
•dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta)
•umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
•umiejętność rozwiazywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
•proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość
•wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom
•dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Zakres obowiązkówZakres czynności:
•bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów
i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów
•udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca
•udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
•przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
•pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej
•reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń
•monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych
•zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec
Oferowane warunkiOferujemy:
•umowę zlecenie
•elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy - praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół
•możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
•atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pra
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie