Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Praktykant (dział obsługi klienta)nr ref. PD/02/09
Data dodania: 2009.02.05

Nr referencyjnyF-159
Data zamieszczenia oferty2009.02.05
Data ważności oferty 2009.02.20
StanowiskoPraktykant (dział obsługi klienta)nr ref. PD/02/09
BranżaEdukacja/Szkolenia
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyPraktyka
Wymagania- zainteresowanie tematyką szkoleń biznesowych z zakresu m.in. zarządzania, finansów, marketingu;
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym;
- znajomość obsługi komputera;
- wysoka kultura osobista, zaangażowanie, kreatywność
- studenci IV - V roku lub absolwenci studiów dziennych lub zaocznych.
Zakres obowiązkówCodzienne wsparcie pracowników działu
Oferowane warunki- możliwość odbycia płatnych praktyk, w pełnym wymiarze godzin; minimalny czas trwania praktyk to 3 miesiące;
- zdobycie doświadczenia, poznanie zasad funkcjonowania profesjonalnej firmy szkoleniowej;
- pracę w dynamicznym zespole, międzynarodowym, biznesowym środowisku;
- możliwość zatrudnienia po odbyciu praktyk
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie