Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Praktyki w Call Center
Data dodania: 2014.01.07

Nr referencyjnyF-559
Data zamieszczenia oferty2014.01.07
Data ważności oferty 2014.01.31
StanowiskoPraktyki w Call Center
BranżaFinanse i Bankowość
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyPraktyka
WymaganiaOczekiwania:
-min. średnie wykształcenie (mile widziani studenci kierunku socjologia),
-otwartość,
-umiejętność analitycznego myślenia,
-dobra znajomość programu Excel,
-dokładność oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
-aktualne ubezpieczenie NNW.
Zakres obowiązkówDo obowiązków osób odbywających praktykę będzie należała :
-analiza i weryfikowanie danych kadrowo-rekrutacyjnych dotyczących zatrudnienia w call center,
-współpraca z innymi działami Banku w celu pozyskania niezbędnych danych,
-tworzenie statystyk i korelacji z uzyskanych informacji.
Oferowane warunkiOferujemy:
-2-3 miesięczną praktykę,
-możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w młodym, dynamicznym zespole w rozwijającym się ogólnopolskim Banku,
-w trakcie trwania praktyk samodzielne stanowisko pracy,
-list referencyjny po zakończeniu praktyki.
Praktyki są bezpłatne.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą:
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych,. Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 –j.t z późn. zm.).
praca@getinbank.pl
z dopiskiem PR/CCI/WSZP/01/14/Warszawa w tytule wiadomości.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie