Nr referencyjny | F-997 |
Data zamieszczenia oferty | 2017.12.05 |
Data ważności oferty |
2017.12.31 |
Stanowisko | Sekretarka/Asystentka Zarządu |
Branża | Marketing/Reklama/PR |
Miejsce pracy | warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Typ oferty | Oferta Pracy |
Wymagania | • Wykształcenie minimum średnie. Student/studentka studiów wieczorowych/zaocznych lub os. bezrobotna.
• Bardzo dobra znajomość programów komputerowych (m. in. Word, Excel, power point), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, biegła umiejętność poruszania się w internecie.
• Komunikatywność, otwartość, proaktywność, sumienność, obowiązkowość, zdolności administracyjne, wielozadaniowość i dynamika.
• Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – otwartość na rozmowy z obcymi ludźmi.
• Umiejętność pracy indywidualnej jak i w zespole.
• Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem
• Swobodne poruszanie się w social media będzie dodatkowym atutem
• Zainteresowanie marketingiem i promocją będzie dodatkowym atutem
|
Zakres obowiązków | • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Obsługa kalendarza.
• Pośredniczenie w kontaktach z pracownikami oraz interesantami z zewnątrz.
• Bieżąca obsługa administracyjna biura, dokonywanie zakupów materiałów biurowych.
• Sprawowanie pieczy nad dokumentami dotyczącymi bieżącej obsługi firmy.
• Wykonywanie rozmów telefonicznych.
• Organizowanie i obsługiwanie spotkań ect.
• Research i analiza informacji
• Przygotowywanie prezentacji powerpoint.
• Asystowanie w spotkaniach oficjalnych Zarządu. Wsparcie prac bieżących Zarządu.
• Współpraca z praktykantami.
|
Oferowane warunki | • Stabilną pracę na umowę o pracę
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
• Zatrudnienie w młodym, dynamicznym zespole
• Szkolenia z zakresu marketingu i komunikacji
• Pracę w dobrze skomunikowanym centrum Warszawy w niewielkim zespole sympatycznych ludzi.
• Udział w ciekawych projektach w tym na planie zdjęciowym reklam.
• Możliwość awansu na stanowisko projekt managera lub new busniness managera
|
Zaloguj się aby aplikować
|