Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista Call Center
Data dodania: 2014.09.23

Nr referencyjnyF-667
Data zamieszczenia oferty2014.09.23
Data ważności oferty 2014.12.02
StanowiskoSpecjalista Call Center
Branża
Miejsce pracy
Województwo
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaW zależności od Twoich umiejętności i predyspozycji możemy zaproponować Ci stanowisko pracy najlepiej dopasowane do Ciebie.
Jeśli lubisz kontakt z innymi ludźmi, chcesz pomagać im w rozwiązywaniu problemów i doradzać w podejmowaniu wyborów dołącz do Zespołu Obsługi Klienta.
A jeśli poza chęcią pomocy Klientom i pozytywnym myśleniem wyróżniasz się też nastawieniem na cel i lubisz wyzwania - dołącz do Zespołu Sprzedaży Produktów Bankowych.
Zakres obowiązkówZespół Obsługi Klienta
Twoje obowiązki będą obejmować:
- bieżącą identyfikację potrzeb Klienta; weryfikację danych Klienta; rozwiązywanie i przedłużanie lokat bankowych, proponowanie nowych rozwiązań, pomoc w sprawach technicznych;
- kompleksową obsługę Klienta Banku poprzez odbieranie połączeń przychodzących oraz kontakt z Klientami, którzy wypełnili formularz i swoje zainteresowanie produktem bądź usługą.

Zespół Sprzedaży Produktów Bankowych
Będziesz odpowiadać za:
- wykonywanie połączeń wychodzących do obecnych i przyszłych Klientów;
- sprzedaż nowych produktów oraz usług Banku;
- wsparcie w obsłudze portfela internetowego oraz aplikacji mobilnych (rozwiązywanie problemów technicznych; pomoc w logowaniu; wykonywaniu dyspozycji; monitorowanie historii produktu);
- przyjmowanie reklamacji oraz dyspozycji dotyczących pełnomocnictw i formularzy zmiany danych;
- prezentacja oferty Banku i rozwiązywanie zapytań Klientów.
Oferowane warunkiDołącz do nas, a tak jak wszyscy nasi pracownicy otrzymasz
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ;
- comiesięczne wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
- prywatną opiekę medyczną;
- możliwość rozwijania sportowych pasji, dzięki pakietowi sportowo-rekreacyjnemu karta Multisport;
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność Twojej pracy;
- pracę w młodym i energicznym zespole;
- tętniące życiem środowisko pracy oraz przyjazną atmosferę pracy;
- dogodną lokalizację;
- możliwość udziału w życiu firmy m.in. poprzez: wolontariat pracowniczy "Zgrana Ekipa", Rozgrywki Sportowe etc.
Z nami zdobędziesz:

- cenne doświadczenie oraz realną możliwość awansu w ramach struktury Banku;
- wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zależności od zespołu dotyczące obsługi klienta, metod
oraz technik Sprzedaży.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na poniższy adres wraz z klauzulą: Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych,. Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 – j.t z późn. zm.).
praca@getinbank.pl
z dopiskiem w tytule wiadomości: CC/WSZP/11/2014/Warszawa
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie