Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista ds.Telefonicznej Obsługi Klienta
Data dodania: 2013.12.04

Nr referencyjnyF-547
Data zamieszczenia oferty2013.12.04
Data ważności oferty 2014.05.31
StanowiskoSpecjalista ds.Telefonicznej Obsługi Klienta
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania-wykształcenie min. średnie (mile widziane osoby będące w trakcie studiów),
-mile widziane doświadczenie związane z telefoniczną obsługą klienta,
-nastawienie na realizację celów,
-komunikatywność,
-zaangażowanie w działaniu.
Zakres obowiązkówW naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczną obsługę klientów Banku.
Oferowane warunki-umowę o pracę
-atrakcyjny system premiowy
-elastyczne godziny pracy,
-kartę multisport
-prywatną opiekę medyczną,
-bogaty fundusz socjalny,
-dogodną lokalizację z dobrym dojazdem metrem
-możliwość udziału w życiu firmy m.in. poprzez: wolontariat pracowniczy "Zgrana Ekipa", Rozgrywki Sportowe (które zawsze wygrywamy!),
-przyjazną atmosferę w miejscu pracy.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na poniższy adres wraz z klauzulą:

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych,. Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 – j.t z późn. zm.).

praca@getinbank.pl

z dopiskiem w tytule wiadomości OMR/STOK/WSZP/05/14
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie