Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista ds. CRM
Data dodania: 2008.08.07

Nr referencyjnyF-123
Data zamieszczenia oferty2008.08.07
Data ważności oferty 2008.01.01
StanowiskoSpecjalista ds. CRM
Branża
Miejsce pracyWrocław
Województwodolnośląskie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaGłówne zadania:

● udział w tworzeniu zespołu ds. CRM jako nowej jakości w strukturze Banku ● uczestnictwo
w rozwoju produktów bankowych w ramach utrzymania pozytywnych i długofalowych relacji
z Klientami ● promocja i wsparcie sprzedaży produktów Banku ● telefoniczna obsługa związana
z budowaniem lojalności Klienta na bazie przedstawiania jednostkowych ofert promocyjnych.

Oferujemy:

● zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ● samodzielne i odpowiedzialne stanowisko ● atrakcyjne wynagrodzenie uzupełniane premią ● prywatną opiekę medyczną ● przyjazną atmosferę pracy sprzyjającą kreatywnemu myśleniu ● specjalistyczne szkolenia ● możliwość awansu w ramach struktury międzynarodowej firmy

Jeżeli:

● dobrze znasz rynek usług i produktów bankowych ● posiadasz pomysły sprzyjające utrzymaniu pozytywnych relacji z Klientami ● posiadasz zdolności sprzedażowe i negocjacyjne ● potrafisz rozwiązywać problemy oraz dotrzymywać zobowiązań w wyznaczonym czasie ● jesteś osobą dyspozycyjną i zorientowaną na cele ● potrafisz i lubisz prowadzić rozmowy telefoniczne
● posiadasz wykształcenie min. średnie

Wypełnij formularz!


www.eurobank.pl lub prześlij cv ze zdjęciem na adres rekrutacja@eurobank.pl temat: BK/Specjalista CRM
Zakres obowiązków
Oferowane warunki
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie