Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Data dodania: 2019.10.28

Nr referencyjnyF-1080
Data zamieszczenia oferty2019.10.28
Data ważności oferty 2019.11.30
StanowiskoSpecjalista ds. Obsługi Klienta
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaBiegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym (obsługa systemów);
Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym;
Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność aktywnego słuchania;
Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center;
Zakres obowiązkówObsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji e-mail w języku polskim;
Wsparcie klientów kontaktujących się z pytaniami związanymi z branżą tytoniową;
Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
Oferowane warunkiZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia lub umowę o pracę wraz z pakietem benefitów (prywatna
opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe w PZU Życie);
 Wynagrodzenie 3500 PLN brutto miesięcznie; lub 20 PLN brutto za godzinę
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju w międzynarodowej firmie;
Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze wraz z przestrzenią do relaksu ;Pakiet szkoleń z zakresu procedur oraz produktów.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie