Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Data dodania: 2019.10.28

Nr referencyjnyF-1081
Data zamieszczenia oferty2019.10.28
Data ważności oferty 2019.11.14
StanowiskoSpecjalista ds. Obsługi Klienta
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaBiegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1; • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach contact center;
Zakres obowiązkówZakres obowiązków: • Obsługa klientów głównie poprzez czat; • Bieżące rozwiązanie i odnotowanie w systemie zgłoszeń klientów;
Oferowane warunki• Pracę dla znanej hiszpańskiej firmy; • Umowę zlecenie ze stawką 18PLN brutto/h; • Szkolenie przygotowujące do pracy (za które to my płacimy); • Elastyczny grafik po okresie szkoleniowym; • Możliwości awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie; • Świetną atmosferę w pracy – imprezy integracyjne, festiwal talentów, quizy i konkursy dla pracowników i wiele innych; • Możliwość korzystania w wolnym czasie ze strefy relaksu.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie