Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Data dodania: 2010.06.15

Nr referencyjnyF-228
Data zamieszczenia oferty2010.06.15
Data ważności oferty 2010.08.14
StanowiskoSpecjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Branża
Miejsce pracyWarszawa
Województwo
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania2 lata doświadczenia w obsłudze klientów poprzez telefon lub pocztę elektroniczną;
znajomość podstawowych narzędzi do diagnozowania sieci (np.: ping, traceroute);
dobra znajomość obsługi systemu operacyjnego MS Windows i oprogramowania biurowego MS Office;
podstawowa znajomość obsługi systemu operacyjnego Linux Debian (konsola);
znajomość działania systemu DNS oraz protokołów HTTP, SMTP oraz POP3, IMAP
umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu;
język angielski na poziomie dobrym w mowie i w piśmie;
punktualność oraz terminowe wykonywanie powierzonych czynności;
silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej.
Zakres obowiązkówbieżąca obsługa techniczna klientów poprzez telefon oraz pocztę elektroniczną;
budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;
dokonywanie na bieżąco uaktualnień dokumentacji;
uruchamianie nowych usług dla klientów oraz ich aktualizację;
wykonywanie okresowych czynności technicznych dla klientów;
diagnozowanie i analizowanie przyjętych technicznych zgłoszeń od klientów;
zarządzanie kopiami bezpieczeństwa oraz systemem monitorowania usług;
bieżąca obsługa serwerowni oraz urządzeń klientów.
Oferowane warunkipracę w prężnie rozwijającej się firmie;
możliwość awansu ;
możliwość rozwoju i stałego podnoszenia wiedzy;
stałe wynagrodzenie z systemem premiowym;
umowę o pracę;
atrakcyjny pakiet medyczny;
pracę w systemie zmianowym (trzy zmiany na dobę);
kontakt z najnowszymi technologiami.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie