Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista ds. e-commerce
Data dodania: 2013.12.04

Nr referencyjnyF-552
Data zamieszczenia oferty2013.12.04
Data ważności oferty 2013.12.20
StanowiskoSpecjalista ds. e-commerce
BranżaMarketing/Reklama/PR
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania• Zainteresowanie tematyką e-commerce
• Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Doświadczenie w koordynacji i realizacji działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale on-line m.in. kampanie PPC, działania SEO, social media, mobile marketing, e-mail marketing, kampanie display, generowanie leadów
• Analiza efektów akcji marketingowych prowadzonych w kanale on-line oraz rekomendowanie i wdrażanie najlepszych rozwiązań (zaawansowana obsługa Google Analytics)
• Dążenie do poszukiwania optymalnych rozwiązań sprzedażowych
• Umiejętność raportowania wskaźników efektywności
• Bardzo dobra znajomość specyfiki funkcjonowania mediów elektronicznych i nowych technologii
• Biegła znajomość narzędzi marketingu internetowego
• Umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków• Prowadzenie kampanii marketingowych w kanale online
• Wdrażanie pomysłów, prowadzących do zwiększenia przychodów w kanale internetowym
• Uczestniczenie w projektach internetowych
• Raportowanie do Managera Działu E-commerce
Oferowane warunki• Zatrudnienie na umowę o pracę
• Elastyczny czas pracy
• Benefity
• Niezbędne narzędzia – praca w siedzibie Wydawnictwa
• Szkolenia
• Pracę z młodym kreatywnym zespołem
• Uczestniczenie w ciekawych projektach umożliwiających stały rozwój zawodowy
• Zdobycie doświadczenia w prestiżowym Wydawnictwie
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie