Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista ds. obsługi Klienta (język angielski i polski)
Data dodania: 2012.07.12

Nr referencyjnyF-399
Data zamieszczenia oferty2012.07.12
Data ważności oferty 2012.01.01
StanowiskoSpecjalista ds. obsługi Klienta (język angielski i polski)
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracywarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
WymaganiaBiegła znajomość języka angielskiego i języka polskiego w mowie i w piśmie- warunek konieczny
Dobra dykcja
Pozytywne nastawienie do pracy Umiejętności komunikacyjne Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
Praktyczna wiedza z zakresu obsługi sprzętu komputerowego
Dobra organizacja pracy
Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta Zainteresowania techniczne
Zakres obowiązkówTelefoniczne, techniczne wsparcie anglo i polskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD
Oferowane warunkiAtrakcyjne warunki zatrudnienia Możliwość pracy w międzynarodowej firmie
Możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego w praktyce Międzynarodową atmosferę pracy Profesjonalne, płatne szkolenia Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie