Strona uczelni: www.wszp.edu.pl

Specjalista ds. obsługi klienta
Data dodania: 2014.03.15

Nr referencyjnyF-591
Data zamieszczenia oferty2014.03.15
Data ważności oferty 2014.04.30
StanowiskoSpecjalista ds. obsługi klienta
BranżaObsługa Klienta
Miejsce pracyWarszawa
Województwomazowieckie
Typ ofertyOferta Pracy
Wymagania- Wykształcenie wyższe (niekoniecznie z zakresu informatyki),
- Umiejętność posługiwania się językiem mówionym i pisanym,
- Biegła obsługa komputera w zakresie systemów operacyjnych Microsoft Windows, programów: MS Word MS Excel i MS PowerPoint oraz klientów pocztowych,
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
- Czynne prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:
- Znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń,
- Osoby bez nałogu tytoniowego.

Podczas rozmowy kwalifikacyjnej zweryfikujemy Twoje umiejętności za pomocą pytań i krótkich praktycznych testów.
Zakres obowiązków- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
- Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów,
- Prace biurowe i administracyjne związane z prowadzeniem obsługi serwisowej,
- Współpraca z działem programistycznym w zakresie zgłaszanych błędów,
- Tworzenie instrukcji użytkownika,
- Testowanie aplikacji,
- Wsparcie w realizacji projektów oraz akcji marketingowych,
- W okresie późniejszym, po odpowiednim przeszkoleniu, prowadzenie prezentacji i szkoleń.
Oferowane warunki- Umowę o pracę na okres próbny, docelowo umowę na czas nieokreślony,
- Wynagrodzenie w okresie próbnym: 2000 zł brutto/miesięcznie,
- Stabilne zatrudnienie,
- Udział w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych,
- Przyjazną atmosferę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w formacie .doc lub odt.
Zaloguj się aby aplikować

drukuj
wróć
wszystkie